Au Nom De Dieu

(به نام خدا به زبان فرانسوی)

شماهایی که میاین مطالبمو نگاه میکنین یه نظری هم بذارید ببینم چند تاییم !

دقت کردم دو سه تا مخاطب آمریکایی دارم یکی دو تا آلمانی ! آمریکاییا که فک کنم بخاطر این قضیه ترامپ یه کم ناراحتن میان اینجا از دلم در بیارن ! ناسلامتی آمریکا بزرگترین گزینه م برای اپلای بود !

آلمانی هم که دگ داداشمونن ! آریایی های باوفا !

این تک و توک ایرانی هم که میاد اکثرا خودمم ! یه بار با گوشی میام ! یه بار با لبتاب بعضی وقتام با کامپیوتر آزمایشگاه !

خوبه دگ ! تعداد زیاد میشه حس نمیکنم اینا رو واسه عمه م میذارم !

 

به زندگی هامون دقت کردین ؟! همش تکراری شده ! صبح دانشگاه شب خونه ! اون لالو ها هم یه پلاسکو ریزش پیدا میکنه تا مثلا انقد دنیا تکراری نباشه دگ :( ولی همش داریم میدوئیم 

یه قاعده ای بود میگفت نخوری میخورنت ! ولی من هر چی نگاه کردم دیدم نخوری خیلی کم پیش میاد بخورنت ! تازه اگه خورده هم بشی چیز بدی نیست ! تو فک میکنی اونی که اومده تو رو خورده میتونه دووم بیاره ؟! اونم چند وقت بعد خورده میشه ! 

بذار یه جور دیگه بگم ! محبوبترین ورزش دنیا فوتباله ولی فرض کن این تنها رشته ورزشی دنیا باشه. اونوقت همه باید فوتبال بازی کنن و گرنه ورزشی نکردن ! تو هم هیچی از فوتبال حالیت نمیشه ! حالا فرض کن یکی این وسط باهات فوتبال بازی کنه بزنه لت و پاره ت کنه ! اینجا دو تا مورد بیشتر وجود نداره ! یا طرف فوتبالش معمولیه و خب در هر صورت آخرش به کریستین رونالدو میخوره و لت و پار میشه ! یا طرف خودش کریستین رونالدوئه که ازش باید بپرسیم تو همه رو تونستی شکست بدی آفرین فقط تهش که چی ؟!

اینجاس کریستین رونالدو جوابی نداره بهت بده !

تو هم که یه گوشه نشستی و توی این بازی مزخرف همون اول کار باختی چیزیو از دست ندادی !

دنیا هم مث فوتبال میمونه ! چه ببازی چه ببری بهش نمیشه افتخار کرد چون ببری هم یه روز از رونالدو میبازی! حتی اگه رونالدو هم بشی شدی یه آدم بدی که میتونه همه رو شکست بده !

اگه بخوایم توی این دنیا هی سعی کنیم بخوریم و خورده نشیم واقعا زندگیمون مزخرف میشه !

بعضی وقتا اجازه بدیم بخورننمون !

خوشمزه ایم :))