U ime Boga

(به نام خدا به زبان بوسنیایی)

امروز جشن 999 روزی این وبلاگه! وبلاگی که در 999 روز پیش برای تبلیغ شعرا و متنام ساخته شد و قرار نبود اینجوری بشه ولی شد! اسم قبلیش واژگان واژگون بود که دیدم بجز واج آرایی قشنگش، اصلا این اسم به درد نمیخوره! واژه هام واژگون شده اکی تهش که چی ؟! اینجوری بود که با یه اسم زاغارت وبلاگم شروع به کار کرد. آدرسشم مث همه خز و خیلا، فامیلیمو گذاشته بودم! یعنی مثلا pashmakbafzadeh.blog.ir! البته فامیلیم پشمک باف زاده نیس ! حالا رویه وبلاگم چی بود ؟ هیچی میرفتم یه بیت از شعرامو دو روز فتوشاپ کاری میکردم بعدش دوباره مث خز و خیلا شعرای خودمو آپلود میکردم

تا اینجای کار همه چی طبق روال بود ولی از روزی که فهمیدم تعداد نمایش های روزانه شعرام، به تعداد سر زدنای خودم به وبلاگمه کمرم شکست! دیدم اینا رو واسه عمه م میذاشتم و هیچکی محل سگم نمیده به شعرام...

البته خداروشکر تازگیا ادرس وبلاگمو به یه نفر دگ هم دادم واسه همین تعداد نمایش روزانه م، یک به اضافه ی تعداد سر زدنای خودمه!

حالا برای اینکه ببینید چجوری عکس میذاشتم نظر شما رو به عکس زیر جلب میکنم :

توی اون قسمت سفید رنگم اسممو مینوشتم. از 999 روزی که این وبلاگ عمر داره به جرئت میتونم بگم 959 روزشو اصن نرفتم سراغش! و گرنه میزان مخاطبینم انقد نبود که! یکی میگفت چرا دوباره شروع کردی ؟! دلیلش اینه که حس میکنم نیازه یه دفترچه خاطرات... یه چیزی که بعدا مثلا 10 سال بعد بخونمشو بگم اَ اَ اَ من چقده خل بودم اون زمانا! یا بگم بَ بَ بَ چه نکات خوبی به ذهنم میرسیده!

999 روز وبلاگ داشتم و 9 نفرم مخاطب ندارم! این خیلی جانکاه ه! بخصوص واسه ما برونگراها! بالاخص واسه ما ESTP ها!

توی این جشن 999 روزی وبلاگم میخوام مکان دقیق پست گذاشتنامو نشونتون بدم ببینید این مطالبم توی چه محلی زاییده میشه :

زوم کنید میبینید که مشغول تایپ کردن همین پست هستم.

یه پی نوشتم دارم : شماهایی که با گذاشتن مطالب غیرمتعارف مخاطب جمع میکنید خیلی نامردید ! همین شماها باعث شدین ملت تا +18 میبینه با کله بیفته دنبالشو تهش به یه چیز لوس برسه! همین شماهایید که باعث شدین هیچکی نیاد وبلاگای خوبو بخونه! حقمونو میخورید؟! سر پل صراط وقتی داشتی با دنده 6 میرفتی، پلیس نامحسوس دستگیرت کرد گفت گواهینامت واسه رفتن به بهشت باطله می فهمی ! بی تربیتای مبتذل مزخرف نُنُر!

یه پی نوشت دگ :

تولد عید شما مبارک :))

999 روزی وبلاگمم مبارک :-"